Setelah Menghilangkan Diri

Assalamualaikum bloggers


Hai! Saya mula buat keputusan untuk update blog saat ni. Maka adalah beberapa penghendap blog tegar saya ni mula berbicara sesama sendiri "Di manakah menghilang dirimu Zylee? Hadir dalam bayangan" Woii dah petang cenggini melamun merapu masuk lagu orang.



Hai Maria Dania! Terima kasih sebab appreciate blog kita ni walaupun kita selalu update entri merapu. Hew heww nah kita kasi sekupang. Cayang kewtat kewtattt. *Aghhh geli menyampah eden.

Agak lama saya tak update entri. Last 15/12 entri yang bertitle INI. Niat dalam hati nak update blog tapi asyik terbantut. Maaflah kepada semua silent readers, overzz readers blog gua. Gua bukan tak nak update tapi kekangan waktu mengakibatkan gua terpaksa bantutkan niat gua dalam pasu bunga depan rumah gua. Muwahaha kperasan!

So kepada yang sebelum ni singgah blog saya walaupun tiada entri terbaru, terima kasih tolong cuci, sental, mop lantai blog saya ni. Bila usha shoutbox tadi, terkejut tengok bersih sangat blog saya. Siap ramai tinggalkan jejak langkah World mereka. *Tetiba teringat dulu ada rancangan Langkah Mawi World.

Actually banyak idea mencurah curah nak update blog. Sampai dirasakan duopuluhampatjam sehari pun tak cukup nak isi semua update yang saya nak buat. Almaklumlah, minah perasan pantas sepantas pantasnya menaip dengan kadar 256 Mbps.

Dan sebenar benarnya saya menghilangkan diri kerana BOF atau nama panjangnya Boys Over Flowers. Gila ke hape aku ni? Mwehehehe.

Gila lah cerita dua tahun yang lalu baru nak tengok. Actually, dulu tengok jugak but episode akhir je. Kahkah podah orang tengok dari awal, yang saya dah part penghujung baru nak tengok. Dah masa tu buat muka toyer melayan cerita tu yang tak tahu hujung pangkal akar pokoknya cerita dia pasal apa.

Masa cerita tu ditayangkan dekat Malaysia saya baru Form 3. Then, kalau nak online or tengok tv punyalah payah sebab dikawal ketat oleh security rumah alias Parents. Gila lah, wa cakap kalau ada je nampak wa online, boleh dikata rentung telinga wa, dengar panahan petir dari mulut mama gua. Dah kenapa wa gua pulak ni?

Dan saya seperti rusa baru masuk bandar lepas tu terjatuh terhumban balik masuk pekan bila tengok cerita tu. Gelak bergolek golek bila tengok cerita tu. Kadang kadang dirasakan kalah kanak kanak yang baru dapat gula gula sebab teman Mama dia pergi klinik check pregnant kedua ke tak. *Tetiba.

Semestinya lepas tengok cerita tu, hati wanita seperti saya mula merasakan bibit bibit panah asmara menerjah bayangan di siang hari. Haha apahal ayat macam apa dah. Saya mula jatuh hati kepada kumpulan F4 dalam cerita tu. Wahh cayalah.


Ala bro Lee Min Ho ni buat muka seksi pulak pandang gua. Muwahahaa. Okay, kalau anda perasan saya mula memakai nickname Zylee time Form 3 dan itu gara gara cik abang Lee kita ni. Saya angau setengah mati dekat dia that's why sanggup letak nama ada pangkal Lee. Dan asalnya dari nama family saya dulu jugak.


Abe Kim Hyun Joong. Ahhhh ahhhhhhhh. Pahal dah macam perempuan histeria kau minah? Yilek yilekkkk. Suka watak dia dalam BOF as Ji-Hoo. Watak yang sungguh polos macam baby sesuai dengan muka dia yang not macho but comel dipandang. Kahkah geli.


Kim Bum comel. Wooo wooooooooo. Suka tengok bila dia senyum dalam BOF. Dah gila bayang bagai sampai terbawa dalam mimpi. Dah lah dalam tu jadi playboy, lagi haremmmmm lah sangkut tengok dia senyum. Muah ciket oppa Yi-Jieong.


Siapakah jejaka mata boolat boolat ni? Auw geli mak. Mwehehe ini Kim Joon. Dalam BOF boleh dikatakan dia antara yang macho. Dia tak handsome tapi gaya dia menampakkan dia macho. Dan aku sudah mula gila dekat dia walaupun tak pernah nampak dia berlakon cerita apa -____-

So kepada encik yayang, sila prepare nak angkat kaki keluar dari hati kita ya, sebab kita dah ada 4 boyfriend baru. Kuikuii.

P/S : Tolong klik segala link yang appear dekat entri ni. Mari ramai ramai bersedekah. Orang yang bersedekah ke jalan Allah dengan ikhlas akan diberi ganjaran yang setimpal. Amin.

8 comments:

Anonymous said...

Dikawal?
Huii sme la time blajar dlu susah nk tgk tv...
Skg bile dh bebas,xrase plak nk tgk tv...
Btw,sempat gak lyn f4 dlu..meteor garden,bez...ekekeke...

Anonymous said...

Dikawal?
Huii sme la time blajar dlu susah nk tgk tv...
Skg bile dh bebas,xrase plak nk tgk tv...
Btw,sempat gak lyn f4 dlu..meteor garden,bez...ekekeke...

Anonymous said...

Dikawal?
Huii sme la time blajar dlu susah nk tgk tv...
Skg bile dh bebas,xrase plak nk tgk tv...
Btw,sempat gak lyn f4 dlu..meteor garden,bez...ekekeke...

Zylee Rahman said...

@EZAD AMIR
Hihi, betul tu.
Wahhh meteor garden? Layan jugak cerita tu. Seronok sangat :)

Syazana said...

wohoo, selamat kembali berblogging :) oke min ho kacak.

Zylee Rahman said...

@Sya Syazana
Hihi kan kan? Complete package :)

Unknown said...

dah tgk lama pin crita nih. haha

Zylee Rahman said...

@Nur Aischa
Kita pun! Cuma episod akhir je. Haha

Post a Comment

Hai my dear.
Drop your comment here okay?
Thank you!