Realiti Kehidupan

Assalamualaikum bloggers


Saya nak guna aku lagi dalam entri ni. Rasa macam wempitzzzzz weng weng gegirl. Vrooom vrooom vroooommmm. Eh tak, nak rasa bibit bibit mesra dengan readers. Gelabah ah. Pang sekali berkali kali kali baru tahu. Hew heww.

Lusa habis paper Biology, terus melancarkan serangan roket nak tengok semua account yang ada. Account BLOG NI PALING UTAMA. Ah gelabah mula menjelma. Then godek account Twitter, Tagged and Facebook. Eh dah kenapa pulak muka buku paling akhir ni? Kalau tak muka buku ni aku paling menade nak tengok. Ke aku dah kena penangan buku lima dekat muka buku aku? Ah sudahhhhhh.

Keterujaan semakin membuak buak bila buka account Tagged. Ahhh ahhhh ahhhhh betul kah ini profile daku? Ceittttt. Ku tak percaya tapi ini terjadi. Dah kenapa sekarang ni asyik menyanyi dalam blog ni? Ni mesti sebab gila meroyan dah hampir 3 bulan tak terpekik terlolong dekat Grenbox depan rumah. Kang aku pergi Redtube kang. Dah pejadah pergi Redtube. Kau bangang ke apa ni Zylee nak terjah Redtube? Nanti habis orang haktuihhhhh dekat muka kau. Haha.

Ngehh ngehh kita open openkan penuh notification. Gila ah Zylee. First time dalam sejarah hidup kau ni. Wehhh kawan kawan jom tepuk tangan untuk bloggers Zylee ni. Muwahahaha aku nak perasan aku ni macam retis jap. Bukti ada, kau tak percaya? Aku lagi tak percaya. *Klik untuk pembesaran.



Deii podahhhhh. Takat banyak tu pun kau nak kecoh. Balik kampung ah tanam kangkung ganti batas padi depan rumah nenek kau. Kuikuiii. Habis doe aku lepas ni ada ah gambar aku dekat mana mana page budak bajet hot. Haha.

Sebenarnya bila fikir balik alahaiii itu nombor aje. Kau add aku sebab apa? Sebab nak penuhkan list kan? Ke kau ikhlas nak berkawan dengan aku? Ikhlas kah? Akukah yang bersalah, hamba yang hina.. Hah tengok aku dah start tacing balik. Ah mencikk ah jadi emo emo ni.

Semua perasankan print screen atas tuh? Yo, ponat jojari runcing eden ni ha mengapprove depa depa semua tu. Tapi ado kah depa semua teguq chekk? Cakap "Hai awak comelll", "Ehh awak ni kiut tiut miut nitu." Dah apesal aku nak kecek nogori tetiba terselit loghat nun utara sinun nu. *Akibat sedih yang berbelah darab.

Berapa kerat je yang tegur aku. Fine, aku tak kisah pun. Eh tak sebenarnya aku kisah sangat. Rasa nak berjejeran air mata daku. Wehh nak baldi. Ha tengok aku dah emo lagi. Tapi untunglah ada sorang mangkuk ayun yang aku baru approve lusa ni boleh tahan laser mulut dia hu ha hu ha dengan aku. Ho kau tengok ni, aku pampang gambar kau. Haha.






































Muwahahah letih idok tengok semua print screen. Hai Emran Emran. Suka suka cakap aku sengal ubi. Kang aku puihh kat kau kang. Wehh rileks Zylee, ilekkkkkk. Dia dah tolong kau sikit ni wehh. Cool. Tetiba rasa nak pindah panah tu tiong dekat dia. Kahkahh. Pe jadah tah aku ada silat. Nampak beno nipunya. Abang aku yelah ada silat. Silat cekak Hanafi ke silat bercekak cekak. Sampai koyak seluar dia main silat. Kuikuiii. Dah tetiba hentam orang masuk pasal cawat, Min Siam. Kang aku yang sarung cawat Mr Bean kat muka kau kang. Hew hewww. Sesuki je mamat ni. Aku rasa dia yang sengal ubi ado lah. Ado kan?
 
Mula mula ayat macam skema aje. Bila dah lama, amboi kau mulut. Nak lawan laser aku nampak? I ni star. You mana boleh lawan I. Haha. Okay, Emran I letak ni untuk show dekat kawan I okay? Bukan nak kutuk you or pape. I sangat berthank you sebab you tolong I bagitahu apa yang I tahu. Mudah sikit kerja I.

Actually aku dalam mission menyiasat. Jeng jengg jenggggggg. Tak lama lagi aku sama taraf dengan Conan. Kau ado? Kuikuii. Ye, kita tengah membantu kawan kita pasal ehem ehemm. Apa guna kawan kalau tak membantu. Cehh asal dah kembali emo balik ni? Lepas ni F bukan nama sebenar mesti muah kanan kiri dekat aku. Baby D, ada orang nak muah dekat kita. Boleh kan? Haha.

P/S : Malam tadi overdose aku sondol blog kak Lyssa. Muwahahaha hari ni nak continue. Okay, aweks aweks pakwe pakwe, tunggu saya "Tettttt, anda diterjah" dekat blog awak semua. Tipu je aku tulis ayat cenggitu. Btw, buat si mangkuk ayun tu, if betul lah kan kan, siap lah kau! Ceitttt bajet macam power je.

0 comments:

Post a Comment

Hai my dear.
Drop your comment here okay?
Thank you!