Jiwa Kacau

Assalamualaikum bloggers


Hai. Kita bertemu kembali. Genap seminggu saya tak update blog. Saya tahu kalian noticed tentang tu. Masakan ada yang bertanya di Facebook dan Tagged di mana hilang kewujudan saya. FT Island pun cari saya nak ajak tengok konsert dorang 14/1/2012 ni. Halah halah saya dah update ni. Jangan report dekat Mama kalian dah.

Saya tak sihat. Kerongkong saya buat hal yang sangat serius. Melancarkan Perang Dunia Ketiga bersama dengan anak tekak. Sehinggakan saya menjadi mangsa. Kerongkong dan anak tekak, sila bekerjasama dengan saya semula setelah 17 tahun, 5 bulan, 3 minggu  dan 4 hari kita bersama.

Actually saya busy. Kalian tahu kan saya pulang ke kampung Jumaat lepas. Kalau tak tahu, ada dalam entri INI. Hm, dekat kampung tahu ler macam mana. Line pun susah nak dapat. Kalau dapat pun, sangkut sangkut macam tengah tunggu ayam bertelur.

Saya ada buka blog. Saya approve komen kalian. Cuma saya tak reply aje. Terima kasih drop komen tu semua. Saya akan up to date dengan kalian. Cuma saya agak tak selesa bila ada yang seperti menyanjungi post saya yang saya rasa seperti "Oh my, apa kau merapu this entri shoo like erghh erhghhh". Haha.

Saya bukan retis untuk kalian sanjungi. Saya hanya manusia biasa yang hidup di dunia ini sebagai perantau yang sangat kerdil. Saya appreciate bila kalian kata kalian suka baca post saya. Ada juga yang hantar dekat chatbox suruh saya update lagi banyak cerita. Itu buat saya juling kalah Halimah Jongang. Eh silap seperti Fatimah Juling.

Saya tak minta begitu. Saya ni bukan superstar. Saya ni hotsentap. Bukan hotstuff seperti zaman MySpace. Siapalah saya ini. Bukan kembar tak beriras iras Lisa Surihani. Nak kata adik angkat Nora Danish, jauh bontot dari kuali. Tapi, saya bersyukur sebab semua orang menyokong saya dalam dunia blog ni.

Apa yang kalian suka dengan entri saya sebenarnya? Saya selalu baca post lama lama. Saya rasa saya lebih banyak merapu rapu. Cerita baby pang pang lah, cerita yang rasa macam ayam ayam jo cerita kau ni jang. Saya ni dah lah digelar Zylee The Legend oleh cikgu Add Math. Dah diam! Jangan ketawakan aku.

Saya sekarang banyak masalah sebenarnya. Itu saya nak fikir, ini saya nak fikir. Saya tak suka menyusahkan orang. Saya lebih suka selesaikan masalah sendiri. Pening saya nak fikir. Kesihatan yang tak berapa nak cool bebeh cool bebeh, uh uhh. Tengok saya dah mengarut balik.

Saya tahu saya tak lawa mana pun. Tapi saya bersyukur sebab Allah ciptakan saya lengkap serba serbi. Hidung mancung sederhana, bibir kemerahan, kulit putih, slim tiang lampu. Saya tak cucuk tang sini, tak cucuk tang situ untuk cantik. Pakai Fair and Lovely aje wehh!


Hai, ni kawan saya Aina. Gambar dia rasanya tak berapa nak ado dalam blog ni. Meh gua pampang gambar omeii Aina ni. Mwehehehehhe.

Semalam saya keluar bersama kawan baik saya, Aina dan Fara. Gambar di atas semua ketika di sana. Enjoy ya! Nantikan entri seterusnya. Daaaa

0 comments:

Post a Comment

Hai my dear.
Drop your comment here okay?
Thank you!