Tempat Menarik Untuk Shopping Baju Ala-Ala Korean Style


Selamat malam bloggers. Hows today? Okay aku sihat and Alhamdulillah masih bernafas. Heheh. Agak jarang aku mengonline kan diri sambil menghapdet blog. First time nak update blog waktu cenggini. Aicehh sangat bersemangat okay? Selalunya time macam ni aku membesarkan pungkuk di rumah sambil membaca buku dan menggaru-garu kepala. Kahkah tak faham maksud pungkuk cari kamus.

Dengan berkat korang semua yang sentiasa berada di belakang aku, semakin bersemangat diri ini meneruskan perjuangan dalam dunia blog. Terima kasih kepada anda semua. Saya sayang anda!

Tetiba rasa nak update blog malam ni walaupun sebenarnya waktu macam ni maybe ada yang tengah study dengan pakwe, makan KFC dengan family, tapi aku totap mahu update ini blog.

Berbalik kepada title, hari ini aku nak bawa korang menjelajah ke dunia online sambil memborong! Ada yang tertanya sambil tergaru garu kepala yang tidak gatal. Kita nak borong apa tu wahai Cik Zylee yang manis? Okay saya jawab soalan anda tu. Saya mahu membawa kalian semua ke dunia di mana anda dapat memborong baju secara online. Nak ke tak nak? Mesti nak kan!

First time aku know about shopping online ni lepas tengok dekat Facebook then terus pergi web dia. Mudah sangat untuk korang shopping online dekat situ. Percayalah. Korang hanya perlu register as salah satu members mereka dekat situ. Kalau nak order just ikut guide yang ada dekat situ. Dan secara jujurnya, aku dah pernah beli baju secara online di laman web ini. Seriously korang akan rasa berbaloi dekat situ. Harga sangat berpatutan. Bukan itu sahaja, korang semua boleh dapat bermacam macam baju fesyen Korean yang sangat sangat style dekat situ. Memang aku agak gelojoh bila first time shopping dekat situ. Kihkih.




Lets click LIKE at their Facebook profile.


Untuk buat payment pun tak susah sebab dia receive money from Maybank2U, RHB, Public Bank and others bank. So tak menyusahkan korang untuk beli barang dekat situ and buat payment. Lagi untung sebab sekarang ni banyak baju yang New Arrival baru sampai. So boleh korang enjoy dengan baju baju tu. And one more yang best sesangat sampai rasa nak guling guling sebab sekarang ni diorang bukak order baru from tomorrow, 6th October and korang akan receive goods korang pada 14th October. SallyShopping ni istimewa sebab dia ada set time and date untuk korang buat pre order and receive barang korang. Tak menjadi masalah untuk korang kan?

Ha rambangkan mata korang untuk lihat laman web rasmi SallyShopping ni. Cepat lah pilih baju yang cantik cantik so tak ada lah korang terlepas peluang nak dapat baju yang korang minat tu. Lai lai lai lai. Nah hayati lah contoh baju yang ada dekat sini. Hihi






Amacam? Ada terasa nak beli tak? Hihi korang tunggu apa lagi. Cepat dapatkan semua barang barang panas ni dengan segera. Hihi and jangan lupa terima kasih dekat aku. Haha.

2 comments:

Unknown said...

fuyohhh,mmg awesome habis! haha nanti nak try usha lah. thanks so much azi bg link blogshop ni ;)

Zylee Rahman said...

@Nur Aischa
kihkih, memang nak suruh menyinggah shopping sana. kasih tu diterima :)

Post a Comment

Hai my dear.
Drop your comment here okay?
Thank you!