Syukurrrrrrr

Assalamualaikum bloggers


Hai semua. Agak lama juga menghilangkan diri. Sibuk dengan final sem 2 yang lalu. Dan kini saya sudah menginjak ke sem 3. Bermakna saya sudah berada di sem akhir. Yehuuuuuuuuu!



Hm sebenarnya saya seronok sebab sebab saya dah genap 19 tahun! Ehem 5 Julai 1994, tepat 4.20 petang saya lahir. Alhamdulillah masih sihat, masih dapat hirup udara yang segar.Masih dapat pijak bumi ni. Saya bersyukur. Sangat sangat bersyukur. Dikelilingi keluarga serta insan yang tersayang. 



Ini pun saya curi curi masa nak hupdate blog yang sudah semakin usang. Haha. Saya makin sibuk, sibuk dengan assignment yang semakin banyak. PBS yang tak menentu. Buat kepala saya rasa nak pecah. Saya takut nak tengok result sem 2 saya nanti. Takut tak dapat apa yang dicapai walaupun masa sem 1 saya dah dapat 3.2 pointer :(


*tetiba rasa nak lari topik jap*


Saya sebenarnya rindu kawan kawan lama saya, cikgu cikgu lama saya. Saya rasa nak pergi jejak balik sekolah lama saya tu. Nak jumpa cikgu cikgu tu semua tapi masa buatkan saya macam ni. Pagi saya sekolah, petang saya keluar cari bahan assignment. Hmmmm kadang kadang saya nangis sebab teringat kenangan lama. Kenangan zaman PMR, zaman SPM dulu. Terlalu rinduuuuuuuuuuuuuu (!)


Bila sekarang masing masing belajar tempat lain, jauh jauh pulak tu, hati makin rindu. Sedih sangat. Dah jarang contact sebab semua busy. Walaupun saya masuk form 6 saya dapat ramai kawan, tapi saya tetap rindu kawan kawan saya yang lama. Saya rindukan semuanya. Rinduuuuuuuu :'(

 

 

Saya rindu kaliannnnnn (!) Sorry kalau ada yang takde dalam gambar ni



0 comments:

Post a Comment

Hai my dear.
Drop your comment here okay?
Thank you!