Sedih yang Terasa

Assalamualaikum bloggers



Hai! Agak lama juga menghilangkan diri. Maklumlah, busy dengan 'student's life'. Katekoooo. Ahahaha.


Masih lagi di bulan Ramadhan, dan syukur alhamdulillah. Namun bakal menghilang lagi :( Berat sungguh hati ni tapi apakan daya. Entah dapat ke tak kita merasa Ramadhan pada tahun hadapan.



Sebenarnya aku sendiri tak faham motif aku buat entry ni -____-


Yang penting akan kukejar masa yang tinggal berapa hari lagi ni dengan sebaiknya. Hikhik nak pulun hayati Ramadhan selagi ada masa ni.

* Sebenarnya gambar ni takde motif pun, saje nak cakap jap 'Selamat Berbuka' untuk berapa jam yang ada ni. Huahua :p



Btw, aku teringat junior aku yang terlibat dengan kemalangan ngeri hari rabu lepas tak jauh dari kawasan sekolah. Muda lagi, baru 17. Scary bila ingat macam mana dia accident. Bertembung lori minyak wehhhhhhh(!) Walaupun aku tak rapat sangat dengan dia tapi aku still ingat dia sebab kitorang sama sama prefect kat sekolah.

Hm aku tak mahu share macam mana keadaan dia. Cukuplah tahu keadaan dia lepas accident tu teruk sangat. Meninggal kat tempat kejadian. Sungguh tragik. Bila buka profile Twitter arwah, dia tulis kat bio dia, DEAD. Seolah olah dah tahu hayat dia tak lama dah.

Dik, walaupun kita pernah sekali dua bertegur, tapi akak still ingat adik. InsyaAllah, doa doa orang tersayang sentiasa mengiringi. Semoga roh adik tenang kat sana, Hasnul Imran.


0 comments:

Post a Comment

Hai my dear.
Drop your comment here okay?
Thank you!