2012 Yang Menjelma, Selamat Melabuh Langsir 2011

Assalamualaikum bloggers


Hai semua! Saya lah Zylee. Hek eleh hek elehh saya tetiba rajin nak update blog. Cepat lah teruja sikit. Hew hewww. Yelah entri terakhir untuk 2011. Bukan entri terakhir untuk segalanya okay? Take note anda yang kacak dan comel itu. Heheh.

Saya shooooo excited ni nak update blog pasal azam 2012. Halah saya tahu saya ketinggalan. Ramai dah update blog pasal 2012. Whine up selalu cakap "biar lambat asal alright". Haha.

Sebelum apa apa, saya nak minta awak semua tekan INI, INI and kalau nak join klik INI. Big thanks to all of you. Sedekah sempena 2012 right? Hihi murah rezeki you alls.


Sebelum kalian buat muka tak siuman nak baca entri ni, baik pampang gambar yang comel supaya kalian OMG you are shoo shooo prettay. Dah ni kenapa typo pulak? Overzz kau nyah mengaku kau comel -__-


Ramai yang wish text ucap Happy New Year. Terima kasih kalian semuanya. Appreciate sangat. Sampai kan si Fiona ni ha text text suruh update blog pasal azam 2012. Hey Jemah oii, aku dah tulis kat Twitter pun tak cukup? Kelaaaaaaasss kau Mah. Nasib baik, gua hargai peminat. *kperasan!

Azam Pertama : Gua nak kurus wehhh!

Kenapa kurus pulak ni? Siapa cakap saya bab bab debab angkat tangan pewlishhhh? Saya nak tahu. Hukhuk. Saya rasa saya dah naik sikit. Kau lah ni Siti Inoi. Bagitahu cheq buat apo? Kan cheq dah sontap 7 hari 7 malam pikiaq debab lagu mana? Haha. Takpe, berat badan gua masih ideal. 43 kg. Okay cun nak jadi model ngetopp plus masih bisa terbang akibat tiupan angin kencang. Zetttt. *Abah lah ni suka cakap aku kering sampai boleh terbang difuh fuh angin.

Azam Kedua : Nak tinggi lagi!

Berangan nak ketinggian macam Erra Fazira. So nanti boleh berlagak masuk Miss World Jahanam pe jadah. Kang buku lima naik dekat muka. Hew heww. Ada yang nak beri tips supaya saya tinggi? Saya tinggi jugak but nak tinggi lagi. Takat 165 cm payah lah. Pelis kasi idea cemana nak tinggi. Sob sobbb.

Saya tahu kenyataannya saya memang tinggi -___-

Azam Ketiga : Complete lesen motor dan kereta

Hek eleh hek elehh mu baru nak buat lesen ke? Jangan ketawakan gua derr. Gua dah lama nak buat lesen tapi Mama takut sebab gua terlampau kering masa form 4. Dia takut gua tak larat nak bawa motor -____-. Haha, bila ingat balik pun saya rasa macam nak ketawa pun ado. Haha, tak kira. Saya nak siapkan lesen B1 and D sebelum Cakling habis PLKN. Kau tengok kau tengok. *muka berlagak.

Azam Keempat : Boyfriend baru

Boyfriend baru, please come to gegirl please. Haha ni kenapa menunjukkan keterdesakan dalam meniti usia usia yang semakin menaik seperti lif?. Haha okay saya merapu. Actually, saya dah putus dengan sayang saya. Dah 2 hari. Saya akan cerita dalam entri lain. Udah jangan bikin gua kesel hingga gua menetes air mata kerana dia.

Azam Kelima : Terus beribadah

Yang ini focus utama saya. Goal untuk Malaysia yang pertama >.< Silap goal pertama untuk achieve. Selepas penghijrahan ini saya hope yang saya akan terus kekal dengan penghijrahan ini. Sila doakan saya bersama sama tau. Saya perlu sokongan yang padu dari side kanan dan kiri. Kenapa dah macam bola ni? *pengaruh Jozan dalam MLM akhir -___-

Azam Keenam : Result terbaik

Saya punya semangat untuk berjaya. Kenapa ayat seperti perempuan innocent je? Haha. Okay, overall tahu saya lepasan SPM. Dan sudah semestinya saya mahu yang terbaik untuk result so saya dapat capai cita cita saya selama ini. Apa cita cita nya tu? Berjaya jawab dapat 10 sen. Kuikuiii. Saya harap result ni dapat mengubah hidup saya ke jalan yang bukan bengkang bengkok T.T


Saya rasa cukup lah tu. Banyak banyak nak buat apa. Kang tak ado orang baca. Muwahahaha. Okay sebelum terlewat Happy New Year 2012. Wish you guys have a better life than the past years. Love from me, Zylee Rahman

0 comments:

Post a Comment

Hai my dear.
Drop your comment here okay?
Thank you!