Intro


Hai semua. Good Night for Malaysian and Good Morning to others country (sebenarnya aku tak ingat negara apa sekarang waktu pagi. shuut). Okay as usual macam tak kenal aku kan? Alah yang comel comel tu. Haha okay perasan kejap.

Umum dah tahu kenapa aku dah tukar email blog plus link sekali. Complete change terus okay. Ye lah aku siap post semua dekat Facebook aku kan? Mesti yang ada profile aku ada perasan even tak comment pun. Tak percaya tengok bawah.




Nampak kan? Tipu kalau tak nampak. Sedih wehh. Blog yang aku bina sejak aku Tingkatan 3 hancur macam tu aje. Alah korang mesti ada cakap macam ni :

"Takat blog je pun. Bukan ada apa sangat"

Eh kau tak tahu macam mana aku rasa time blog ni siap memula dulu. Gembira tak terkata. Aku memang suka bab menulis nulis ni. Sebab tu karangan perfect (jangan nak kata aku tipu. karangan aku tak seperfect mana, tapi boleh dikata A lah. aiceh). Okay tu selingan aje. Dah blog ni canggih kan, so kita pakai perkataan "TAIP" okay.

Hm aku ada jugak tanya kawan yang lain. Diorang suruh aku check tu lah check ni lah, tapi orang yang block tu lebih pantas dari aku. Aku dah tak boleh nak trace dah apa semua. Aku tak ada lah nak menuduh sesiapa pun. Memang ada sikit terkilan tapi nak buat macam mana. Aku ada cerita jugak dekat baby. Tah dia cakap maybe ada perempuan ni (tak nak memalukan perempuan tu bila aku tulis nama dia). Aku memang tak suka kalau orang ada masalah dengan penyakit hati ni. Tapi aku 100% tak nak percaya apa baby cakap. Takut salah kang dah memfitnah orang kan?

Okay lah, akhirnya aku nak isytiharkan blog aku yang bawah ini telah berkubur. So hope apa apa, contact aku dekat sini. Follow lah blog aku yang ini. If ada update from blog lama, jangan percaya okay? Aku dah tak boleh on dah yang tu. So faham faham ye.


Okay, bye dan selamat malam.

0 comments:

Post a Comment

Hai my dear.
Drop your comment here okay?
Thank you!